6 Kasım 2013 Çarşamba

Yerçekimi

 Herkese öncelikle merhaba diyor ve ilk blog yazıma başlıyorum. Üst başlıktan da anlaşılacağı gibi "Bir Yazarın Karalamaları" nı bu blogta bulabileceksiniz. Ben M. R. Toslak, Ephesus yayınları etiketiyle çok yakında piyasaya sürelecek olan Kara Gölge Krallığı serisinin yazarıyım. Blogumda okuduğum kitaplardan, modaya, izlediğim filmlere, sehayet ettiğim yerlere kadar pek çok şeyi bulabileceksiniz. Öyleyse başlayalım.

İki hafta önce seyrettiğim Gravity filmini uzun süredir bekliyordum. Film beklentilerimi karşıladı mı? Genel olarak evet cevabını verebilirim. Astronomiye küçükken büyük bir ilgi duyduğum için izlerken sıkılmadım ama aksiyon arayan izleyici için film pekala hareketsiz geçiyor. Malum, uzayda yer çekimi olmadığından her şey durgun olarak seyrediyor. Sanırım filmin beni etkilemesinin ana sebebi 3 boyutlu olmasıydı. Tabii oyuncularını da unutmamak lazım. Sandra Bullock ve George Clooney'in olması filmin izlenme sebeblerinden. 

Filmin yönetmeni Alfonso Cuaron uzayın o dehşet verici ortamını o kadar iyi yansıtmış ki, dünya dışında olmanın verdiği çaresizlik ve korkusunu hissettiğimi söyleyebilirim. Filmi izlemenizi kesinlikle tavsiye edeceğim ancak çok fazla olay beklemek yerine, arkanıza yaslanın ve uzayın bilinmezliğinin verdiği dehşetin keyfini çıkarın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder